torsdag 13 maj 2010

Husbygget mm...

Idag har Henke, Crima och Karl-Erik lagt klart takläkten på framsidan och imorgon skall de lägga klart på baksidan (om vädret tillåter). Sedan kan vi börja sätta träpanelen, farfar har målat som bara den vilket vi är tacksamma för. Hoppas det blir en varm och bra sommar så vi kan jobba på hårt så vi kan bli klara utvändigt. När vi jobbar invändigt spelar vädret ingen roll, men man vill ha fint väder ändå.
Idag tog jag några steg upp på stegen för att få några bra kort men jag är så HÖJDRÄDD!!! Usch jag gick ner lika snabbt...
Mamma och pappa är i Dalarna veckan ut så nu är vi hund vakt åt goa Selma! Hon har varit med på bygget hela dan=)

Imorgon blir det jobb för min del.. Nu blir det pizza..

Ha de gott!
Kram

1 kommentar:

  1. Hoppas ni mår bättre från magsjukan! Får komma ut en dag nästa vecka och kolla på bygget. Var ju ett tag sedan nu, ser att jag har missat en hel del :)
    Kram

    SvaraRadera