torsdag 20 maj 2010

Gjort en deal!!

Som ni vet så bor jag och Crima med min syrra och hennes man, det innebär att vi delat på typ köket och så. Vi har t.ex. halva skafferiet, halva kylen och halva frysen. Men nu är ju syrran med barn och det har fört med sig vissa problem.. hmm... hon har ju mått illa ganska mycket och inte sugen på så mycket i matväg. Så hon handlar och när hon kommer hem så blir hon inte sugen på det längre och allt åker in i frysen. Vilket resulterar i att frysen är propp full + att hon smygit ner i mina lådor och lagt massa saker.

Så nu har vi gjort en deal!! Medans hon är med barn så får jag ta av deras mat och min givetvis och laga all mat. Henke sa, bara du lagar så kan jag diska. Ja men det var ju smart tänkte jag och jag som gillar att laga mat, men sen kom jag på att det finns diskmaskin, Henke han är inte så dum ibland. Så här om dan blev det biffar, potatis och sås. Och ikväll tänkte jag lyxa till det lite och bjuda på detta.

Gjorde detta till Crima för ett tag sen och då var det uppskattat iaf =)

Kan nog bli en sväng på bygget ikväll =)

Ha de gott
Kram

3 kommentarer:

  1. Uhm Uhm så jäkla got är det :)

    Kyss pårej skatt

    SvaraRadera
  2. Har ni utkörning?

    Får la ta Flingor o mjölk - igen :(

    SvaraRadera
  3. Haha nja men öppethus, David var precis här och fick sig en smakbit =)

    SvaraRadera