söndag 4 oktober 2015

2 dagar kvar!!

Å den här jäkla förkylningen, suck att det alltid ska hålla på så länge... Men jag struntade i den och tog med Max till Skövde och badade i fredags på arena Skövde. Han har tjatat så länge att han ville åka och bada så gissa om han var glad :) han sprang in och vi åkte vattenrutschkana om och om igen och han hade riktigt kul.
Mitt lilla vattendjur och busfrö :)
Men sjukstugan fortsätter, jag är väl lite bättre men ändå inte okej. Nu har Leo blivit drabbad av feber, förkylning och hosta :( Natten till idag var hemsk, han ville inte komma till ro och var riktigt gnällig så det gjorde väl ont såklart. Han somnade 03.20 och sov en timme till 04.20 var vaken till 05.30 och sov till 07.00 så det blev inte mycket sömn för varken han eller mig inatt.. suck, suck... Tycker så synd om han och man vet inte riktigt vad man ska göra för att hjälpa han.
Men trots sjuk så kan man alltid locka till sig ett skratt :) Han är så duktig, go och glad liten kille som annars aldrig klagar.
Tur jag har nära och kära som hjälper mig, både svärmor var här idag så jag fick sova och tog hand om barnen och även syrran tog med sig barnen hem så jag kunde sova lite och Max fick busa av sig med kusinerna. Pappa har hjälpt mig att måla garaget som verkligen behövdes göras innan vintern och vädret var ju kanonfint idag så då passade vi på :)
Vägning imorgon, har inte haft ork att ge mig ut något tidigare i veckan pga förkylningen men det blev en promenad på 6 km igår och en cykeltur på nästan 2 mil idag så får vi se vad vågen visar imorgon :)

Imorgon beger sig Crima hemåt äntligen, som vi har längtat!!! Men kommer inte förrän på tisdagkväll så 2 dagar kvar. Jag och Max tänkte åka och möta han på Landvetter, känns nästan lite pirrigt :)

Och imorgon blir det BVC med Leo för vägning och mätning nästan 4 månader så snart kan vi börja med lite smakportioner :)

Ha de gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar