lördag 31 oktober 2015

Bilköp!

Jaha då var vi med en ny(för oss) bil igen då.. suck suck, dessa bilar.. Ja min man gillar det här med att byta bilar och har en väldig övertalningsförmåga. Han sålde sin BMW för någon vecka sedan så jag och pojkarna har fått klara oss utan bil ett tag, oj vad låst man känner sig när man är van vid 2 st. Har sagt det förut men nu får denna nya bil stanna ett tag i familjen!! Vi räknade nog ut att han har ägt en bil/år som han har haft körkort.. Det blev en vit Golf gti automat, jag har aldrig kört automat tidigare så vi var ute och provkörde idag och det gick väl sådär.. jag ville gärna trycka på kopplingen ett flertal gånger usch vad konstigt det kändes men det är väl en vanesak. Den får nu bli Crimas och jag får tillbaka V50:n :) Fin är den iaf!
Idag har jag haft lite egentid då Crima och pojkarna har varit i Göteborg hela dagen på kalas hos Crimas mormor som fyllde 88 år idag. det var även 7 år sedan jag och Crima förlovade oss.
Jag har iaf hunnit storstäda huset och varit ute på en promenad. Har stått still på vågen någon vecka nu börjar bli segt när man har hållit på ett tag men försöker hänga i ändå..
Har saknat mina underbara killar idag, så skönt att få hålla om dom igen :)
 Min glada lilla skrutt :)
 Ikväll blev det premiär för glögg och pepparkaka mums mums!!
 Kusinerna ringde och ville busa med Max en stund så måste kila!

Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar