tisdag 13 oktober 2015

Mina favoriter :)

Idag ville Max baka och han fick välja en kaka bland massa bilder så det blev drömmar :) Han är jätte duktig och vill göra så mycket han kan själv. Men mycket gick också in i munnen både före och efter de vara bakade :) Ikväll fick han bjuda farmor och farfar på en.
Brukar ta fram fin kameran någon gång i veckan eller så ofta jag kommer ihåg och ta lite kort. När Max föddes tog jag massa kort typ fram till han var 1,5 år sen har jag glömt att ta kort. Och nu när Leo kommit till oss så försöker jag ta massa kort igen. Och jag vill gärna ha bra kort på båda samtidigt men det är svårt, men idag fick jag många bra kort :)
 Gladare bäbis får man leta efter :) Nu pratar han en hel del och skrattar för det mesta.
 Syskon kärlek :)
Vi har varit ute och hoppat studsmatta innan den ska tas in för vintern, gungat och lekt i sandlådan idag..
Sekunderna senare somnade Leo som en stock i min famn av att Max sprang runt och hoppade, det vaggade han gott till sömns.. Det ser man på de trötta ögonen :)
 Max mitt lilla busfrö :)
 Vem vet han kanske blir fotomodell en vacker dag :)
Å är så glad över våran nya säng :) I morses låg vi kvar och myste framför nyhetsmorgon på tv:n.. Den är ju så jäkla hög med så det känns som prinsessan på ärten, haha :)

Ha de gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar