söndag 25 oktober 2015

Bakelser!

Igår firade ett par vänner 1-årig förlovningsdag och jag fick en fråga av honom om jag vill göra 2 hjärtformade bakelser med annars fria händer. Och absolut så gjorde jag det för det är ju så kul och särskilt när man får fria händer :) Så här blev dom!
Crima var på tv-spelskväll igår, barnen var hos farmor och farfar så jag och syrran hade en myskväll i Skövde på Orient Palace. Vi åt mongolisk Barbeque buffe å det är sååå gott!!
 Mums mums!!
Fick bli friterad banan och glass till efterrätt, jag älskar det.. gjorde det faktiskt förra veckan hemma då vi hade vänner på besök. Inte alls svårt man blandar bara 2 dl vetemjöl 1 msk bakpulver och 2 dl kallt vatten sen doppar man bananen där i och friterar i rapsolja om man inte har någon fritös. Servera med glass och sirap, mums!
Min lilla prins har nu börjat rulla runt, så han börjar bli farlig och man måste verkligen vara med nu. Det känns som Leo växer så fort men det är nog bara för att man har Max också som dagarna bara rullar på i full fart och att man inte tänker på småsaker hela tiden som man gjorde med Max när bara han fanns. De är helt underbara båda 2 mina små godingar :)

Undra när min man blir människa idag? Tv-spelskväll med grabbarna brukar innebära hemma framåt morgonkvisten och mycket intag av alkoholhaltiga drycker så man kan nog inte räkna med han förrän i eftermiddag.

Helgen går så fort, imorgon är det måndag igen ny vecka nya tag och full fart mot julen!

Ha de gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar