måndag 5 oktober 2015

Godingen!

BVC gick fint idag med Leo, han växer men inte i lika rasande takt som innan men Max hade också en dipp när han var liten men jag är inte orolig han är välmående ändå :) Idag sa de att jag kunde börja med lite smakportioner och att jag kunde börja med vad som helst. Blev nyfiken så köpte hem lite banangröt som jag testade på han i eftermiddag. Haha det mesta åkte ju ut direkt, fick samla upp och ge samma sked 3-4 gånger men han lärde sig mer och mer och åt upp allt. han blev även ledsen när det var slut :)
Nu börjar det kladdiga igen :) Men mysigt när han kan vara med vid bordet lite. Han känns så stor helt plötsligt och det går så fort. 4 månader på onsdag redan!
Farmor har varit i farten och stickat en ny tröja till Leo med som passa perfekt. Jättemjuk och go och blev riktigt söt på. Allt klär en liten skönhet :)
Trots sjuk och slappande på soffan hade jag gått ner över 1 kg denna veckan känns riktigt skönt, bara att kämpa vidare.

Max har varit ledsen de senaste kvällarna för att han saknar pappa så, men imorgon åker vi till Landvetter och hämtar hem honom!!! Ja sa till han att imorgon kan pappa natta dig, då svara han -hoppas det ;) Å vad glad han kommer bli att se honom och jag med såklart.

Dags att krypa ner hos mina godingar!

Ha de gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar