fredag 13 juni 2014

Köket är min rätta plats!

Ja igår var jag i köket större delen av dagen, men det är ju min favorit plats :) Jag började med att lägga ihop 3 stora smörgåstårtor som idag ska garneras till ett studentfirande.
Sen blev det lite köttfärsbiffar som jag kan fylla frysen med. Perfekt att ta upp då man inte orkar laga något.
Och även ett bullbak med vanilj. Max provsmakade en direkt :)
Max har också hittat sin plats i köket, här hänger han mycket och ser på film emellanåt sen springer han några varv runt köksön och tillbaka till kökssoffan.
Min lilla busunge!!
Max har varit lite krasslig med både förkylning och hosta som aldrig vill gå över. Och det gör ju inte nätterna bättre precis, suck suck det känns som han aldrig blir riktigt bra innan nästa smäll kommer och han har inte ens börjat på dagis än. Inte nog med det i förrgår fick jag se att det satt en fästing i höften på han. Håller tummarna att det inte blir något utav det!!!
Men trots lite småsjuk så är han världens goaste och gladaste ändå :)

Han saknar sin pappa som är i USA, igår sa ja till Max -är pappa på jobbet? Då tittade han sig omkring och sen börja han gallskrika. Snart kommer han hem prinsen!! Vi längtar :)
Max blev jätteglad när han såg pappa på Skype och vinkade så glatt!
Nu har jag jobbat en av 4 nätter så snart blir det hem och sova.

Ha de gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar