söndag 1 juni 2014

En härlig helg!

Jag har haft en härlig helg med goa och nya vänner med mycket grillning vilket varit helt underbart i solskenet. I fredags var Crima på cigarrfest och jag hade lite folk här hemma på grill. Träffade 2 nya personer som var jättetrevliga, i slutet av kväll hade jag riktigt ont i skrattgroparna och kändes som vi hade känt varandra länge :)
Grilla = Sommar!!!!!
Och maten smakar så gott när man sitter ute äter. Blev dock lite kallt så fort solen gick ner men vi hade mysigt medans vi åt.
Och igår var vi hos syrran och grillade och busade med barnen :)
Mina små favoriter hoppar runt :)
Familjemys :)
Nästa vecka händer det mycket, studenter, balfrisyrer, studentmat, tjejkväll och födelsedagsfirande en spännande vecka med andra ord!
Crima har åkt till Tyskland för att jobba och ska sen stanna i Göteborg på kurs på hemvägen så han är borta tills på torsdag. Tur jag har farmor, farfar och morfar som hjälper mig med Max i veckan :)

Snart dags för nattjobb!
Ha de gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar