tisdag 24 juni 2014

Club Sandwich!

Någon ville ha receptet på club sandwichen jag gjorde förra veckan. Det finns väl inget direkt recept men jag kan säga vad jag hade i min. Det är väl bara fantasin som sätter gränser vad man kan ha i :)
Jag brukar göra en egen dressing på creme fraiche, chilisås och lite oregano som jag breder på brödet i alla lagren. Sen har jag:
3 brödskivor som jag steker i lite smör
1 grillad kycklingfilé
stekt ägg
grillost lindat i bacon
sallad
gurka
tomat
rödlök

Det blir super gott och man blir väldigt mätt :)

Mums mums!!

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Mätt är bara förnamnet :-) den var fantastiskt god, du är en pärla <3

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i Hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg.

    Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter.

    För att gå med behöver du bara följa länken här: hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

    Med vänlig hälsning,

    Emilie
    Hittarecept.se

    SvaraRadera