måndag 21 oktober 2013

Mitt lilla kusinbarn :)

I helgen var vi på fika i Timmele för min kusin Johanna har fyllt år och så var vi tvungna att hälsa på den lilla nykomlingen i släkten Sol :) Tiden går fort och hon är snart 2 månader redan.
Idag kom de hem till mig och hälsade på, oj vad Max känns stor nu när man ser Sol bredvid... Jätte söt liten tjej :)
Farmor Elisabeth har varit i farten och stickat en söt liten mössa och halsduk till Max, Tack så mycket kommer passa bra när snön börjar falla och det blir mer kyligt :)
Idag var det vägning och jag hade nästa gått ner 2 kg på en vecka känns underbart!!! Men nu börjar en ny vecka med nya tag! Bara att kämpa vidare...

Ha de gott!
Kram

3 kommentarer:

  1. Tack för igår! Det var mysigt att hälsa på hos dig och Max. Nu är Sol och jag tillbaka i Göteborg. Kram kram kusin Jo

    SvaraRadera
  2. Speciellt namn, I like it!! Kul att se Johanna! Kramar

    SvaraRadera
  3. Tack själv Johanna får försöka komma och hälsa på i Göteborg nästa gång :)

    SvaraRadera