måndag 28 oktober 2013

Irriterad!!!!

Fan vad trött, arg och irriterad jag blir på försäkringskassan!!!! Tur man inte är ensamstående mamma med en massa räkningar för då hade man gått i personlig konkurs :(
Vet att det tar ett tag för de att handlägga ärenden när man ansöker om föräldrapenning så jag har alltid varit ute i god tid med det. Men de senaste månaderna har de inte gjort rätt en enda gång varken med mig eller Crima, har fått ringa och stått i milslång kö och varje gång -oj vi har visst gjort fel här... Vad fan ska man inte kunna lita på dom?!!!! Blir så jävla irriterad!!!
Vi sitter ju inte i sjön för vi jobbar ju både jag och Crima men det är bara själva grejen jag blir så arg på, jag tänker på dom som bara lever på föräldrapenning hur går det för dom om de gör såhär...SUCK....

Veckan har bara börjat och Försäkringskassan hamnar på veckans diss lista!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar