måndag 14 oktober 2013

Ge mig styrka!!!

Jaa såhär har Max nätter sett ut den senaste tiden, jag blir galen!!! Han har varit förkyld och sen kruppen och nu lite snorig igen.. Han kommer inte till ro på nätterna jag har försökt med det mesta känns det som, man får vara glad om han sover över 2 timmar i sträck för det är inte så vanligt just nu.. suck..

Men det är bara att tänka positivt att det kommer bli bättre (förhoppningsvis) även om det är jobbigt och tungt just nu.. Dagarna går hur bra som helst han skrattar och är jätteglad, busig och rolig :) Så lika trött och irriterad som man blir på natten, lika glad är man på dagen. Han är ju trots allt det bästa som finns min lilla favorit!

Idag tog vi en morgonpromenad till affären ca 8,8 km hemifrån mig en runda i samhället och tillbaka. Så det var en bra start på dagen/veckan!
Har gått ner en hel del i vikt nu men har en bit kvar till mitt slutmål, bild och resultat kommer bara om jag klara av det :) Men med min PT (syrran) som har lovat att hjälpa och stötta mig tills jag är i mål så ska det nog gå vägen. Nu ska jag inte ge mig denna gången!

Ha de gott!
Kram

1 kommentar: