torsdag 3 oktober 2013

8 månader!

Idag är min lilla Max 8 månader! Tiden går så fort.... Igår var vi på BVC och han hade inte gått upp så mycket denna gången så nu får vi börja ge lite mer mat då han förbrukar en hel del när han springer runt här i gåstolen :) Men han är ju välmående och glad för övrigt så det var ingen fara. Han är tung nog ändå att gå och bära på tycker jag så han är alldeles lagom. Men nu måste han gå upp lite så han inte börjar dala på sin kurva.

Idag var jag och Max på marknaden i Falköping en sväng, det är väl inte så mycket att ha tycker jag mest massa godisstånd så det fick bli en påse marknadskarameller. Äter inte så mycket godis längre men gud så goda och farliga de är, tar man en så kan man ju inte sluta.... Blev även en ny mössa till Max från Kappahl då de andra börjar bli lite tunna. Den är även vändbar och randig på andra sidan :)
Nu sover Max och Crima spelar FIFA så jag går nog och lägger mig jag med.

God natt!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar