måndag 3 december 2012

Näthandlat :)

Har beställt lite grejor från Ellos som kom idag, lite julklappar bland annat. Köpte lite söta kläder som lilla Sofie ska få i julklapp och en annan grej till en annan person men kan inte avslöja för mycket. Hittade då en super söt one piece dress till våran lilla kommande bebis som jag bara var tvungen att köpa, kommer vara lite stor till en början men då har den något att växa i :) Han/hon kommer bli hur tuff som helst!! Jag och Crima har ju var sin dress också så det kommer bli som i "Man ska ha husvagn" hahaha... vi alla ser likadana ut :)
Jag och Crima har haft lite film mys och sett på Bourne Legacy, den var bra och spännande kändes lite seg i början och sen hände allt på en gång.. Men den får klart godkänt!

Ja då var det ny vecka och nya tag, full fart mot julen!!

Ha de gott!
Kram

2 kommentarer:

  1. Åh vilken söt!
    Funderar på en till Noel.

    SvaraRadera
  2. Ja jag tyckte den var så söt, det är så mysigt med en hel dress. Det tycker jag absolut du ska göra till Noel :) Finns många med bra rabatt med.

    Kram

    SvaraRadera