torsdag 27 december 2012

Julen 2012!

Jaha då börjar denna julen lida mot sitt slut. Man har varit runt lite överallt och vi startade julfirandet redan dagen innan ute i Döve hos svärföräldrarna. Vi fick många fina julklappar bland annat var sin  konsertbiljett till Tomas Ledin i april som jag ser mycket fram emot :)
På julafton var vi första hos mormor och morfar på dagen, åt god mat spelade spel och öppnade massa julklappar. Fick även där många bra julklappar, bra att ha saker som jag önskat mig, lite presentkort och mycket mer.. På kvällen var vi hos syrran och tog det lugnt och bara myste!

På juldagen var både Crimas familj och min familj här hemma hos oss på lite mat och klappjakt det var också mysigt och trevligt! Men på nått sätt så är det alltid skönt när allt är över tycker jag, det är så mycket grejande och ordnande inför julen så det är som en propp som går ur en när det är över.

Igår kom våra kära vänner Anders och Therese från Dalarna på besök och stannar 2 nätter. Jättekul att se dom då det inte blir så ofta då Anders jobbar i USA. Vi spelade roliga spel igår kväll ända till klockan 01.00 då jag insåg att jag ska ju upp och jobba imorgon.. suck.. dags att lägga sig!!
Ikväll ska vi gå på bio och se Mammas pojkar, hoppas den är rolig :) Sen blir det ett restaurangbesök efter ska bli riktigt gott efter all julmat!

Nu vill man bara att det ska bli januari, men vi är snart där!!

Nu är det det dags att gå till mamma, hoppas hon är pigg idag!

Ha en bra dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar