lördag 1 december 2012

Advents pyntat!

Idag började jag byta lite gardiner, ta fram adventsljusstakar och stjärnor men jag han inte så långt för att sen åka och jobba. Fortsatte nu ikväll när jag kom hem och är klar nu 00.00.. suck.. men fint blev det :)
Nu har jag äntligen fått lite julkänslor efter pyntet kom fram. Mysigt med lite snö ute idag med :)
Köket fick en stor stjärna och 2 ljusstakar och tomte gardiner.
Finrummet fick en stor stjärna och mörka tomtegardiner!
Tv-rummet fick nya gardiner och kuddfodral då det är ny soffa :) Och en stjärna på fot i fönstret!
Jag och Crima gjorde även i ordning barnrummet, blev riktigt mysigt :)
Imorgon ska jag först hjälpa till på Kinnarps cupen en stund och sen ska vi till Cesarstugan och äta julbord med familjen, å vad gott det ska bli mums!!!

Dags att krypa ner om jag ska orka med morgondagen!

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar