söndag 30 december 2012

BB väskan!

Å det närmar sig bara 25 dagar kvar till beräknat datum!! Men det kan bli kortare och det kan bli några dagar till, man vet aldrig.. Nu vill jag bara att den ska komma ut, jag känner mig mer och mer otymplig vaggar fram :) Jag vaknade här om natten och hade så j*vla ont i hela ryggen, fick panik kändes som tandvärk fast i ryggen..usch.. Har fått mer och mer förvärkar och jag känner hur den lille krabaten letar sig neråt och toaletten är ett måste väldigt ofta :) Ett annat problem är att jag har massa vätska i mina ben, har stödstrumpor på dagarna och det hjälper lite men svårt att komma i skor och det värker lite smått. Men men sånt är livet!!
Igår kväll var Crima på tv-spels kväll, sista gången han fick dricka innan det är dags. Och det tog han vara på kan man säga, han var väl hemma vid 04.00 nån gång och fick därefter sova i gästrummet! Jag var hemma i lugn och ro och tog det lugnt, jag började lägga fram saker till den så kallade BB väskan :) bara små grejer kvar som kamera, mobil, id-handling och matsäck till Crima så nu är vi redo när som helst!!
Är ledig idag med så det blir lugnt, ska garnera 2 smörgåstårtor om en stund och sen får vi se när min andra hälft vill tänkas vakna!!

Ha en bra dag!
Kram

5 kommentarer:

  1. Utan att du frågat så tipsar jag om morgonrock och tofflor! Kramar Hanna

    SvaraRadera
  2. Elisabeth, snart farmor30 december 2012 kl. 16:15

    Nu MÅSTE du bara vila så mycket och ofta du kan, du behöver dina krafter. Vi älskar dig och är så rädda om dig. Annars kommer svärmor och vakar över dig :). KRAMAR

    SvaraRadera
  3. Tofflorna är framme Hanna men får lägga fram morgonrocken då :) Tack för tipset!
    Tack svärmor för omtanken, jag ska vila mig i form nu!! Idag har jag latat mig i soffan hela dagen :) Kramar

    SvaraRadera
  4. Glöm inte lypsyl! Man blir ofta så himla torr om läpparna av lustgasen. Lycka till!
    /Annelie Ek

    SvaraRadera