fredag 7 december 2012

Landgångar!

Idag har jag gjort 30 st landgångar till ett kalas/fest. Det tog längre tid än jag trodde att göra dom men det är nog för att det är mycket pålägg som ska på, det blir lite pilligt. Men jätteroligt att göra!
Jag skivade och gjorde allt i ordning för att bara köra på sen.
 Såhär blev dom när dom var klara!
 Och sen vara hela kylen full, står även en plåt längs upp med så det är inte mycket mer som får plats.
Skulle egentligen varit ledig idag men på farsdag gav vi pappa en biljett till Christer Sjögrens julkonsert i Skövde tills ikväll så jag får hoppa in och jobba ikväll. Får se vad jag och mamma hittar på det blir nog en pizza och X-factor finalen kanske :)

Nu blir det till att vila en stund!

Ha en bra dag i snön!
Kram

1 kommentar:

  1. De ser jättegoda ut, jag hade hellre tagit en landgång än en pizza. Hälsa Cina och ha det så mysigt. Kram

    SvaraRadera