lördag 1 december 2012

Läggs på hyllan!

Det var nog dags att lägga mina ringar på hyllan ett tag då mina händer har svullnat lite :( Man kan säga att dom har varit som fastsvetsade på mitt finger och nu känner jag mig hur naken som helst... Men det var ju tur jag fick av dom nu så dom slipper klippa sönder mina ringar eller amputera ett finger :)
Idag har jag varit ledig, först satt jag och syrran i sekretariatet på Kinnarps cupen på för middagen då herrarna spelade. Sen hade pappa bjudit hela familjen Silvander på julbord på Cesarstugan, det var mycket gott och mysigt.
På hemvägen stannade jag och Crima hos Julia och Claes och kikade på lilla Siri som var hur liten och söt som helst :) Å vad mysigt!!! Kul när vi kan mysa med våra bebisar ihop sen.

Annars är det en slö lördagskväll, mys med film i soffan. Imorgon är det jobb igen och dags för julbord igen men då på Rantens hotell.

Ha de gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar