onsdag 21 november 2012

MORBERG!

En liten för tidig julklapp till mig själv har idag anlänt :) har beställt denna kokbok av min kusin Nils som har sålt jultidningar. Jag tycker ju väldigt mycket om husmanskost så denna kommer nog komma till mycket användning! Har snabb kikat i den och det verkar vara lätta recept med fina bilder, det gillar jag. Kanske till och med Crima kan överraska mig i köket nån dag, hoppas kan man ju göra iaf ;)
Skickar även ett stort GRATTIS till min bästa vän Julia och sambo Claes som igår kväll fick en liten dotter :) Å vad mysigt, nu längtar man ju ännu mer efter sitt eget lilla knyte!!! Men tiden går fort ändå tycker jag på torsdag går jag in i v 32..

Ha de gott!
Kram

1 kommentar:

  1. Vad kul att Claes och Julia fick en dotter , hälsa och gratta från oss. Kramar

    SvaraRadera