tisdag 27 november 2012

Hello Kitty!

Igår kväll var vi ju på kalas hos min syster dotter Sofie som fyllde 2 år. Oj vad grejer hon fick och vad glad och tokig hon var :) Malin hade gjort jättegod mat, 1 kyckling/baconpaj, 1 varm pannkaksrulle med köttfärs och 1 kall pannkaksrulle med typ skagenröra. Jag hade då fått i uppgift att göra de vanliga tårtorna. Det blev en Hello Kitty tårta, blev faktiskt nöjd med den! Den andra hade jag skickat efter ett kort på Sofie som man kan ha på tårtor men jag smakade lite på bilden och den var inte god så jag struntade i den. Så det blev en vanlig prinsesstårta med blommor och text på, inte lika rolig men den gick nog inte ens åt. Hade jag vetat att den andra skulle bli skit så hade jag nog gjort en kropp till Hello Kitty istället :)
Å imorgon är jag ledig måste ta tag i julklapps inköp känner jag så jag kommer igång. Sen ska jag till MVC på eftermiddagen och lyssna på bebisen ;) Har förresten sovit skit kasst inatt den har bökat runt hur jag än har legat, var nog för jag stressade runt så igår. Förlåt bebben idag ska jag vara lugn!!

Ha en bra dag!
Kram

2 kommentarer:

  1. Vad fin tårtan blev.Du måste vila mer mellan arbetspassen. Försök att vila på dagen. Vi är rädda om dig, be om hjälp. Kramar från Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Vad fin! Thilda hade äälskat den! Kram

    SvaraRadera