fredag 2 november 2012

Äntligen helg!

God morgon alla glada! Äntligen fredag och full fart mot helgen som är min lediga helg!! Så jag börjar dagen med en riktigt smarrig köttbullsmacka med rödbetssallad till frukost :)
Ikväll blir det kalas i Murum hos min kusiner, ska bli trevligt är alltid lika god mat/fika så det ser jag fram emot :)

Fick hem våra nya vinterdäck vi köpt till Volvon igår, suck vilken tråkig utgift det är men det måste ju fixas inte minst när jag ska åka runt med en liten kotte i Januari :)
Förresten vi köpte ju billiga vinterdäck till golfen i Jönköping för nån vecka sedan för 800 kr, gött då var det fixat tänkte jag men när vi kom hem passade dom ju givetvis inte för han hade inte skrivit rätt på nätet vad dom gick till.. Men jag han bara vara arg en stund för Crima sålde de vidare dagen efter för 2000 kr :) För det var riktigt bra däck så man undrar ju varför de var så billiga från början, men vi var ju glada för det, ibland har man lite tur i oturen!

Ha en trevlig helg!
Kram

2 kommentarer:

  1. Blev det ongen vinst i går? Jag gjorde en babymössa istället när jag väl landat i soffan.
    Ja bilutgifter är inget kul, denna månaden har jag betalat 14 000 i bil/bensinkostnader på en lön på 17 000. Hoppas denna månaden snart är slut. Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja man vill ju hellre lägga pengar på roligare saker :) babymössa det blir fint de :) kram

    SvaraRadera