torsdag 15 november 2012

30 HELA VECKOR!!

Idag har jag gått 30 hela veckor, tiden går ganska fort ändå tycker jag :) Magen växer och bebisen rör på sig hela tiden nu mer mot revbenen och mycket tryck neråt. Men den får inte komma ut före årsskiftet om den tror det ;) Shit halva november har redan gått och jag har inte köpt en enda julklapp än, snart dags att börja tror jag.. Och på julafton är det bara 1 månad kvar till beräknat datum!!
Jag och Crima har valt att inte gå föräldrar kurs men ikväll ska vi på en inspirationsföreläsning på sjukhuset i Skövde. Vet bara att det handlar om att den stundande förlossningen och att den ska bli en trygg och positiv upplevelse :) Det låter ju bra så vi får hoppas att den är bra!

Nu ska jag gå till mamma får se om vi orkar baka lite bröd idag kanske.

Ha en bra dag!
Kram

2 kommentarer:

  1. Det låter spännande med inspirationskurs inför förlossningen. Det har vi aldrig blivit erbjudna. Föräldrakursen var rolig för man träffade andra föräldrar men kunskapsmässigt kunde det kvittat. Jag är exakt 20 veckor gången idag så då är du på dagen 10 veckor före mig :) kraam Hanna

    SvaraRadera
  2. Det var barnmorskan som rekommenderade föreläsningen, den var nog fler gånger 1 gång i dec vet jag iaf och man behövde inte anmäla sig. Hoppas den är bra, för Crima om inte annat :) och Julia är beräknad till idag så jag är 10 veckor efter henne ;) spännande den kan ju komma när som helst. Kram

    SvaraRadera