tisdag 13 september 2011

VI SKA GIFTA OSS!!!!

Den 21 januari 2012 blir det VINTERBRÖLLOP!!! Shit vad lycklig jag är!!Å gud vad det pirrar i hela kroppen, av lycka, spänning, längtan och av kärlek!! Har planerat detta sedan i mars, inbjudningskorten har varit klara i 1 ½ månad och bara väntat på att få postas och igår lades dom på lådan =) Det ska bli så kul, och vilken fest det kommer bli!!

Att man kan känna så starkt för någon, att man skulle göra vad som helst för den. Och att man känner att det är den rätta, det är en underbar känsla =) Vi har så roligt tillsammans, det är nog det viktigaste att man kan skratta och ha kul tillsammans. Jag kan aldrig vara arg mer än 10 min sen smälter jag. När Crima gjort något dumt och jag blir arg så säger han alltid -men du älskar ju mig. Det är klart jag gör, säger jag!! Och sen skrattar vi och blir sams!! Han är min andra hälft och nu blir vi ett!!
Älskar han över allt annat och det kommer bli en av dom lyckligaste dagarna i mitt liv =)

Planeringen är i full gång, det är mycket som måste fixas men det är roligt!!

Kram och god natt =)

7 kommentarer:

  1. Tack för inbjudan!!!! nu har jag ett bröllop till att se fram emot när kjellans är över...

    SvaraRadera
  2. Elisabeth och Kjell13 september 2011 kl. 22:27

    Många är lyckliga för eran skull, Kjell och jag är så glada att det blir ni. Du tar inte vår son ifrån oss utan vi får en dotter till, visst låter det klychigt men det är hela sanningen. Puss och kram våra älsklingar

    SvaraRadera
  3. Åh vad fint du har skrivit Linda! Jag blir alldeles tårögd här! Detta ser vi verkligen fram emot! Grattis igen kära ni!

    SvaraRadera
  4. Snacka om "Lööve is in the air"!!

    Även om jag inte känner dig (snokar via Hannas länkar) så önskar jag er all lycka och ett stort Grattis till att ni blir hela!!

    SvaraRadera
  5. Stort grattis till er!! Vad roligt :)

    SvaraRadera
  6. Så roligt!! Grattis och lycka till!

    SvaraRadera
  7. Tack så mycket allihopa =)

    SvaraRadera