onsdag 21 september 2011

Brudklänning =)

För nån dag sen var jag och syrran i Blidsberg på Isabellas festmode och provade lite klänningar, fastnade för en extra mycket och har inte kunnat sluta tänka på den så idag var jag och köpte den med lite tillbehör =) Här får ni en skymt av den men jag vill inte avslöja för mycket =) Jag är jättenöjd och jag kände mig fin i den iaf, ni får se sen hur den blev på!!

Idag har jag haft full tillverkning här hemma, har gjort 5 stora smörgåstårtor och 6 gräddtårtor, så jag har mesta dels varit i köket kan man säga. Känner mig lite mörbultad men jag tycker ju att det är roligt samtidigt =)

För övrigt inför bröllopet så har jag bokat frisör (inte billigt) kunde gjort det själv gratis men en sån dag vill man nog bli lite ompysslad så det unnar jag mig =)

Har kontaktat catringen och vi ska provsmaka nästa helg och se om det blir bra, men det hoppas vi och det lät gott.

Ikväll ska jag slappna av med lite bilbingo, sista gången i Floby för denna säsongen, hoppas på stor vinst men det är väl ingen risk. Vi får se!!

Ha en trevlig kväll!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar