fredag 16 september 2011

Bröllopsplanering!!

Som sagt planeringen är i full gång, det är 18 veckor kvar men det går fortare än vad man tror. Jag gjorde ett kryss schema när det var 33 veckor kvar och nu har det redan gått 15 veckor, vart har dom tagit vägen?! Bara jag hade skickat ut inbjudningarna så blev jag lite stressad =) Det ska hinnas med, men sen är det mycket runt jul och nyår och då är det skönt om det mesta är klart det som går iaf =)

Såhär långt är vi i planeringen:

* Skicka ut inbjudan - check
* Boka kyrka - check
* Boka festlokal - check
* Boka musik till festen - check
* Beställa blommor - check
* Boka bröllopsnatt - check
* Boka sång till kyrkan - check
* Fixa omslaget till festhäftena - check

Kvar att fixa:

* Hindersprövning
* Ring + gravering (har en favorit men ska kolla lite till)
* Brudklänning (ska prova imorgon =))
* Kläder till brudgum, bestman, tärna
* Boka frisör
* Fordon
* Kyrkhäften
* Rispåsar/Bubblor till kyrkan
* Fotograf
* Beställa mat/catring
* Dukning/dekoration
* Annons tidningen
* Personal till festen
* Inköp av dryck (Tyskland)
* Beställa bröllopstårta
* Fixa placeringskort /Bordsplacering

Sen är det säkert nått jag glömt som jag kommer på med tiden att just det, det måste vi fixa!!!

Ha en trevlig kväll!
Kram

3 kommentarer:

  1. Hej! Japp, mycket att stå i. En sak jag saknar på listan är transport av brudpar mellan kyrka och fest. Annars verkar du fått med det mesta! Kraam

    SvaraRadera
  2. Jag har skrivit fordon, det var nog det jag mena =) Men tack för tips om jag glömt något! Kram

    SvaraRadera
  3. Ja men det haaar du ju! Trots att jag kollade 3 ggr för att INTE skriva ngot som redan stod med. Så kan det gå! Sorry!

    SvaraRadera