torsdag 8 september 2011

Mys kväll =)

Bättre lycka ikväll, igår hade jag gjort middag för att överraska Crima tills han kom hem med lite mys men han kom aldrig hem =((inte förens jag lagt mig) Crima och tider är ingen bra kombination, säger han 19.00 så menar han typ 22.00 =) Och jag går på det varje gång!!! Tur att jag bara är sur i 10 min, för hans del alltså!

Men ikväll mös vi till det, med tortillas rullar med kyckling, bacon och tomat/basilika creme fraiche med tillbehör, mycket gott var det =) Lite rökigt kort men det är bara för att jag tände i kaminen och det rök in lite om man säger så.. Ska nog överlåta eldningen till Crima hedan efter det är han bra på.Mums, mums!!!Har fått information om att Big Brother kommer tillbaka 2012, gött då har man något att följa på kvällarna igen. Nu håller jag på och kollar på Beverly Hills serien från början, shit vad unga dom var i första säsongen. Det är 10 säsonger och typ 30 avsnitt på varje säsong så det är en del men jag har redan kommit halvvägs =) Perfekt sysselsättning när det regnar och man inte orkar ta tag i vardags sysslor.

Imorgon ska jag gosa med Sofie och sen åka till Göteborg, ska bli trevligt!!

Ha det gott!
Kram

1 kommentar:

  1. Linda va komiskt asså, håller oxå på att plöjer igenom Berverly hills just nu hahah, är oxå halvvägs hihi! Gilla att BB kommer igen! trevlig helg!

    SvaraRadera