onsdag 7 september 2011

Våran lilla goding =)

Fick några bra kort idag när lilla Sofie hälsade på hos mamma, farfar fastnade också på ett kort =) I morgon och på fredag ska jag vara lite barnvakt ska bli så roligt hon är min lilla favorit!!Titta så söta små tänder, det växer så det knakar både uppe och nere =)I går var jag på undersökning av magen, undersökningen gick bättre än vad jag trodde det skulle göra, men det var jobbigt. De hittade inga större fel på tjock tarmen, men de vill fortsätta undersöka tunn tarm och magsäcken =( orka tänker jag då.... Får se vad som händer... Samtidigt orkar jag inte ha ont mer!!

Längtar tills på Fredag då jag och Crima ska åka till Liseberg!!! Ska bli roligt hoppas det blir bättre väder än vad det varit idag. Det är så mysigt att gå där!

Ha det gott!
Kram

2 kommentarer:

  1. Vilken sötis! Vi vinkade på henne igår när hon var hos grannen ;) Hoppas det ordnar sig med magen.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja hon är för go =) Det hoppas jag med!!

    Kram

    SvaraRadera