söndag 4 september 2011

Martin & Therese

Igår var vi på bröllop i Kärråkra Kyrka då våra vänner gifte sig, därefter var det bröllopsmiddag på Åsle Tå =)
De var jätte fina, och härliga färger!Denna fina buketten hade Therese gjort alldeles själv!Vi var ett kompisgäng som snickrade ihop denna stolen och fyllde den med 360 st tjugolappar, ett litet bidrag till utemöbler nästa år då vi förhoppningsvis får vara med och inviga dom på en grillkväll =) Det var många som undrade vad det var för något, hihi...Vi blev bjudna på god mat och dryck.Tårtbuffén bestod av 4 olika sorters tårtor och alla var lika goda =)Tack Martin och Therese för en mycket trevlig och mysig dag och kväll!!Idag har jag jobbat 8-17 så jag var något sliten, lite segt att gå upp i morses men nu är det gjort och det blir nog en slapp kväll med mys framför tv:n.

På tisdag ska jag till sjukhuset på undersökning av min mage, så imorgon får jag bara dricka efter kl 12.00 och fram till 17.00 dagen efter. Kommer bli riktigt jobbigt men ett måste tyvärr... hoppas att undersökning går bra, är lite nervös, för att det ska göra ont eller vara något allvarligt men ska bli skönt att få reda på vad det är...

Ha en bra kväll!
Kram

1 kommentar:

  1. Tack så mycket för presenten hela gänget!
    Martin räknade 20-lappar igår kväll, "det tar aldrig slut..." :)
    Kram Therese

    SvaraRadera