måndag 24 januari 2011

Vägning!!

Idag var det vägning, japp det går neråt inte lika fort som förra veckan men all nedgång är bra!! Ja, Malin och Sofie tog en 6,8 km lång promenad i morgonens solsken vid 8.15, bra start på dagen. Grabbarna tog en kvälls promenad istället.

I dag har jag varit ledig men jag har varit hos mamma hela dagen, imorgon blir det jobb igen 7-16 sen blir det Vårkumla rundan och sen är det ljusparty hos svärmor på kvällen=)

Förresten jag är i jakt efter en pinnsoffa (kökssoffa) om någon har en gammal till salu hör gärna av er =)

Ha det gott!

Kram

2 kommentarer:

  1. Sök kökssoffa på Blocket. Antar att du kanske redan tittat där men jag hittade nåra stycken iaf. Todelo!!

    SvaraRadera
  2. Nä det har jag inte gjort det än, ska göra det nu! Tack!

    SvaraRadera