måndag 31 januari 2011

1 månad avklarad!!

Idag var det vägning igen och det går neråt, mycket skönt och roligt att det ger resultat =) Nu har vi hållit på 1 månad och resultatet är -21,5 kg tillsammans =) Har även mätt mig och gått ner några cm lite här och där. Ska fira med restaurang en dag denna veckan men annars är det bara att kämpa vidare!!

Måste bara visa den här fina blomman jag fick av Elisabeth när vi var i Skövde, tack så mycket passade mycket bra i mina låga fönster.Blommorna liknar orkideer men den är lite annorlunda i bladen och heter nått annat =)Idag kom det en bröllops inbjudan i postlådan så roligt! Det är Crimas barndomsvän som ska gifta sig så den 28 maj är vi på bröllop. Hoppas jag har gått ner lite mer tills dess, så jag kommer i en fin klänning =)

Vädret lockar inte till att gå ut i men det är bara att palla sig ut :(

Ha det gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar