lördag 22 januari 2011

Fredagsmys!

Igår hade Crima, Henke och hans bröder tv-spels kväll hemma hos Pierre.Jag och Malin var med och träffade Hanna och dom små knottarna =)Lyckades fånga kusinerna på kort, alla i olika storlekar!Vi käkade tacos och fruktsallad till fika, jag hade bra hjälp en bit i munnen och en bit i skålen ;)Det var trevligt, nästa gång blir det tv-spels kväll hos oss med lite kinect!!!

Skönt nu är jag ledig i helgen + på måndag sen jobbar jag 3 dagar och är ledig 4, underbart!!! Skulle behöva komma iväg och köpa lite blommer till huset, jag är ju inte den bästa på att sköta blommor om man säger så. Sen vill jag bli av med julblommerna.

Nu ska vi snart ut och gå Vårkumla rundan, det är ju snart vägning lika nervös som vanligt =)

Ha en trevlig helg!
Kram

1 kommentar:

  1. Det låter bra tycker jag! :) väntar med spänning på invägningen på måndag! Kraam

    SvaraRadera