måndag 17 januari 2011

Vägning!!

Idag är det måndag och det betyder vägning, jag var så nervös att jag inte hade gått ner nått men det visade sig att jag gått ner över 2 kg denna veckan!!! Och tillsammans har vi gått ner 6,1 kg denna veckan. Förra veckan var vi bara ute på 3 lång promenader helst ska vi gå varje dag men jag har jobbat och sen var det skit väder. Om man kollar ut nu så är det ju inte bättre precis, BLANKIS igår höll jag inte på att komma till garaget ens :( NU VILL JAG HA VÅR!!!!

Vi äter ju mycket knäckebröd istället för vitt bröd, och igår köpte Crima dessa dom smälter som smör i solsken, jättegoda och bara 23 kalorier per skiva!! Testa lite som rån fast fluffigare!!Jobbar ikväll så syrran kommer snart förbi och hämtar mig, ska se om det går att gå en sväng nere i samhället istället.. På måndagar har man energi om man ser att det har gett resultat =) Jag fortsätter att kämpa!!!

Ha en bra dag!

Kram

5 kommentarer:

  1. Det är verkligen inget promenadväglag just nu. Man bara kanar omkring... =/

    Kul och se att det ger resultat med eran vikt! Ännu roligare när man går ner, det ger en mer ork till att fortsätt kämpa :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Shiiit vad bra jobbat! Synd att du jobbar kväll, annars hade jag ringt dig om att följa med på gympan. På onsdag kanske? ;) Kramar

    SvaraRadera
  3. Gympa, tror du verkligen att det är nått för mig? Tajta trikåer, nja vet inte riktigt ;) haha Kram

    SvaraRadera
  4. Tajta trikåer? Haha så är det verkligen inte. Ja jag tror verkligen att det är något för dig! 19.00 ikväll kör vi! Du kan väl prova en gång innan då förkastar det iaf. Kanske vi ses ikväll dårå! Kramar

    SvaraRadera
  5. Bra jobbat och tack för tipset om knäckebrödet. JÄTTEGODA verkligen. Perfekt mellanmål! /Sofia L

    SvaraRadera