fredag 20 augusti 2010

Smörgåstårtor!

Idag har jag hållit till mestadels i köket, jag har gjort 3 stora smörgåstårtor med olika fyllningar som ska lämnas iväg imorgon. Ikväll ska jag jobba så då har jag förberett bacon lindad kycklingfilé fylld med mozzarella och senap. Så det är bara att sätta in i ugnen =) Vissa har det bra;)
Pappa är och kör för fullt på bygget med taklister och slipar, målar mm. De övriga är och hjälper en annan med att lägga om taket för det läckte in. Sen har den personen hjälpt oss, tjänster och gentjänster mycket bra att man kan hjälpa varandra.
Idag är även vvs och elektrikern varit på bygget och kopplat in pumpen och kopplat på vattnet så nu finns det vatten!! Tjoho!!

Nu vill man bara att det ska vara klart när man är så nära slutet. Om ca 1 1/2 månad så kanske vi bor där helt otroligt vilken resa vi gjort sen vi började. Ska bli så skönt att få nått eget. Alla våra grejer är ju ner packade hos mamma och pappa, jag kommer knappt ihåg vad vi har för grejer ska bli kul att plocka upp det igen, och köpa lite nytt =)

Får kämpa på det sista nu!!

Ha det gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar