lördag 28 augusti 2010

Dagen arbete!

Idag har det hänt en hel del i vårat hus på Tittebacken =) Det har varit full arbetsstyrka. Henke och Karl-Erik har klinkat golvet i tvättstugan.Och de har börjat kakla stora toaletten =)Jag är så nöjd med kaklet som ser ut som riktiga stenplattor, I love it =)!!!Jag och pappa har tapetserat i vårat sovrum, som är i lila ton.Romantisk färg ;) Och mysig! Denna vägg kommer mestadels täckas av stora skjutgarderober.Lite fina gardiner, golv och golvlister så är det klart =)Crima har börjat skruva ihop köket, det är ju inte en låda om man säger så..Men som sagt har man skruvat en så kan man alla sen, det går som tåget! Han fick nog ihop 10 st =) Bra jobbat!!I går kväll när jag kom hem från jobbet vid 22.00 stod det en bukett med 13 röda rosor till mig med ett mycket gulligt kort i. Han är för go min pojk ;) Jag älskar rosor och sen luktar dom så gott!!Det hårda arbetet fortsätter i morgon!

Fortsatt trevlig Lördagkväll!

Kram

2 kommentarer:

  1. Skruva skruva skruva! Vad stolt han kan vara sen när det är klart :) Nu börjar man kunna se hur det verkligen blir, spännande! Kramar från oss

    SvaraRadera
  2. så spännande! Ska försöka titta ut snart. Är så nyfiken. Kram

    SvaraRadera