torsdag 26 november 2015

Elsa tårta!

Idag fyller min systerdotter/guddotter Sofie 5 år hurra hurra hurra!! Hon hade ju önskat sig en Elsa tårta som jag nämnt tidigare. Jag har haft riktigt ont i magen av det för att jag lovat henne det men inte vetat hur jag skulle göra. Men till slut fick jag en idé och detta blev resultatet :)
Blev riktigt nöjd till slut och det blev även födelsedagsbarnet och det var ju huvudsaken :) Av oss fick hon en fotobok Sofies 5:e år, jag gör ju en varje år. Hon fick även ett vinglas som hon kan samla på, en baddräkt med Elsa och Anna på och ett diadem med en fjäril på.

God mat som vanligt, baconlindad kycklingfilé med klyftpotatis och sås. Mums!

Crima kom hem redan ikväll fast jag trodde imorgon kväll så det var en glad överraskning :)

Imorgon är det fredag och full fart mot helgen!

Ha de gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar