fredag 20 november 2015

Göteborg!

Vid 10.00 i morses tog jag tåget till Göteborg för lite egentid och shopping. Kände mig väl inte helt 100 då jag haft en dålig natt. Hade svårt för att somna igår och barnen vaknade varannan timme typ, och Leo var glad som en speleman kl. 05.30 så då var det bara att gå upp, suck.. Så mitt humör började väl inte på topp precis.
Men väl framme i Göteborg började jag med att titta på kläder till mig själv på Gina tricot, det är en butik som antingen har mycket i min smak eller inget alls. Idag hade de mycket jag gillade och allt jag provade passade perfekt, hade även gått ner några storlekar och jag kände mig riktigt smal så humöret åkte upp på topp :) Hihi precis vad jag behövde fylla på garderoben med lite nytt som passar och att jag fick lite ny energi. Så det blev 2 par byxor, 4 tröjor, 1 klänning, 2 tights, 2 bh, trosor och tofsar :)
Blev även en hel del julklappar, Max önskar sig bara spindelman saker så gissa om han kommer bli glad för denna bilbanan :)
Imorgon ska vi åka och bada med Max ska bli skoj :)

Myspys på er!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar