onsdag 18 november 2015

Skön känsla :)

Har kämpat på med vikten i många veckor nu och har lyckats gå ner 13 kg :) Är riktigt nöjd, har inte vägt såhär lite på väldigt länge. Så det är en skön känsla och super kul när det är så många som märkt det och ser min förändring, då blir jag jätte glad och sporrad till att försöka gå ner mera för än är jag inte riktigt i mål :) Kämpa Kämpa!!!!
Båda mina pojkar har varit riktigt skrovliga i halsen och snuviga, det är så tråkigt och synd om dom små liven. Särskilt Leo som man inte riktigt vet hur man ska hjälpa han. Men han verkar aldrig vara bekymrad skrattar och är lika lättroad ändå :) Min godingar!
Vi tänkte att Leo skulle få ta över Max rum sedan och att Max skulle få ett nytt. Jag har skissat på hur det skulle se ut och har många roliga ideér som en loftsäng och en platsbyggd koja och en barnbäddsoffa som hans kompisar eller kusiner kan sova över i sedan :) Det är ju ingen brådska än då Leo sover i spjälsäng inne hos oss men man blir så sugen på att sätta igång när man har fått en idé. Har räknat på det och med alla nya saker så skulle det landa på mellan 7000-10000 kr så det kanske inte är rätt läge mitt i juletider precis. Men längtar tills vi kan sätta igång :) Allt ska vara spindelman-tema tycker Max, jaja vi får väl se..

Fortsättning följer..

Ha de gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar