onsdag 23 september 2015

Spännande :)

Den 31 augusti damp det ner ett spännande brev i brevlådan med okänd avsändare.. i brevet hittade jag denna kluriga lapp :)
Jag räknade då ut att det var på våran bröllopsdag :) Och igår kom det ett nytt brev i brevlådan.. Hmm undra vem det kan vara ifrån och vad som ska hända den dagen.. Jätte spännande iaf :)
Äntligen en dag utan regn så jag har kunnat klippa gräsmattan idag, känner mig lite stressad att jag ska hinna med så mycket när Crima är borta. Det får nog bli en rejäl städdag innan han kommer hem igen. Max och Leo var med ute när jag började klippa gräset men de tröttnade efter ett tag som tur var kom farmor så jag kunde klippa klart tack snälla du. Det är inte alltid lätt att få något gjort med 2 små kottar :)
 Det var mysigt med lite sällskap också :)
Och imorgon är vi bjudna på kvällsmat till syrran och lite bus för Max med kusinerna. 

Bara 12 dagar kvar tills våran älskling och pappa kommer hem igen, längtar massor!!

Ha de gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar