torsdag 17 september 2015

Det var denna dagen det :)

Idag började jag dagen med en cykeltur för att få lite variation ifrån gång/löpning. Vädret var ju inte jätte optimalt då det blev 16 km i motvind eller bra träning men snacka om att jag hade mjölksyra efter typ 3 km...
Fy för dessa äckligt kryp, vet inte hur många jag har dödat i sommar både ute och inne och jag blir lika rädd varje gång.. Så på cykelturen hoppade jag högt av allt som rörde sig, blääääääää...
Vill så gärna få till ett bra kort på båda mina killar samtidigt som jag kan göra till en tavla men det är ju stört omöjligt. Max som ändå förstår vad man säger vill ju helst inte göra som mamma vill.. suck.. får vara glad om jag får till något :)
Leo har fått vaccin idag han kunde bli febrig och gnällig ikväll, än har jag inte märkt av det så mycket förutom att han har vaknat till 2 gånger sen han somnade för natten så vi får väl se hur natten blir.. Go och glad kille trots ett stick i varje ben :)
På dagarna är det kaos här hemma med saker över allt.. Man orkar inte gå och plocka hela tiden så det är bara låta Max bröta runt med sina grejor och han får skylla sig själv om det kommer bort saker. För tillfället är det spindelman lego som gäller och som ligger i tusen bitar överallt.
Men jag mår ju inte bra av saker över allt så jag plockar alltid i ordning varje kväll innan jag lägger mig, gillar inte att vakna till ett kaos. Ordning och reda ska det vara :) Jag har hunnit med och dammat hela huset ikväll när barnen somnat så det får bli dammsugning och moppning imorgon.
Haha min farfar är ju för roliga alltså, fick en fin bild av syrran på hans mobil som typ har smält. Han råkade köra den i tvättmaskinen så den stendog sen fick han för sig att han skulle försöka torka den så han körde den i micron så den nästan brann upp istället. Tur inte hela boendet brann upp..
Jag har inte kunnat sluta skratta sen dess :) Han har alltid lite konstiga ideér för sig, hahaha men ett gott skratt förlänger livet säger dom ju så tack farfar precis vad jag behövde :) Han får köpa en vattentät nästa gång :)
Imorgon har vi tjejträff med våran damklubb hos syrran ska bli så kul det var ett tag sen nu känns det som, längtar tills jag slutat amma och kan ta ett glas vin eller en god drink igen :)

Saknar dig Crima massor, var lite jobbigare att vara ifrån dig än jag trodde denna gången men bara 19 dagar kvar av 24 :) 

Ha de gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar