måndag 21 september 2015

Dagens inköp :)

Idag har jag köpt mig ett par löparskor, det trodde jag aldrig jag skulle göra. Det var länge sedan jag sprang mycket typ när man spelade fotboll eller gick i skolan vilket är typ 10 år sedan :) Har även länge varit lite överviktig, sambofällan är inget bra. Men kärleken är absolute värt det! Nu försöker jag iaf ta tag i det annars kommer det aldrig att gå eller bli av. Kör ju lite intervall både gång och löpning i början orkade jag kanske bara 200-400m löpning men ju mer jag tränat och gått ner desto längre orkar jag springa i ett sträck. Det längsta har blivit nästan 2 km, tänk när jag orkar en hel runda typ över 5km :) Men nu brukar jag varva 1 km gång och 1 km löpning. Ska bli roligt att ge mig ut i mina nya skor :)
Min spindelman galna son fick även en ny tröja :)
Ikväll somnade pojkarna gott i soffan och i bra tid så jag fick lite egentid, men ska snart krypa ner hos dom :)
Imorgon ska jag få egentid hos frissan men jag är så kluven hur jag ska klippa mig :/ Hade varit kul att göra något nytt. Nu är det bara lång och såååååååå slitet så det ska bli skönt att kunna dra fingrarna genom håret utan att fastna igen.

Ha de gott!
Kram

1 kommentar: