söndag 2 juni 2013

Student!

I fredags var vi i Ulricehamn på min kusin Karls studentfirande. Det var strålande sol, go mat och glatt humör :) Här kommer lite bilder från dagen!
Mina tuffa killar :)
Max älskar sina solglasögon, haha så söt!
Alla 3 bröderna Wilhelmsson, fina pojkar!
Lite strögande i stan på lastbilsflak och hög musik.
SKÅL KARL!!!
Härligt att vi kunde sitta ute i det varma vädret.
Barhäng eller ?!
Mys på altanen.
Go och glad tills tröttheten kom krypandes, somnade gott i vagnen till slut.
Jag hade gjort 2 tårtor, 1 våning tårta och 1 studentmösstårta.
 
Herregud vad åren går det var 8 år sedan jag tog studenten och jag var så lycklig över att slippa skolan då jag absolute inte varit någon plugghäst.

Ska fixa 2 studenttårtor till i veckan + 1 sjuksköterskeexamen tårta, spännande :)

Ha  de gott!
Kram




1 kommentar:

  1. Men Gud så lik Gustav har blivit Karl! Galet! Mycket fina tårtor! Som vanligt. Kram Hanna

    SvaraRadera