måndag 10 juni 2013

Nya utemöbler!

Idag fick vi hem våran nya utemöbel som blev en soffa + bord i konstrotting. Våra andra trämöbler fick nu flytta till baksidan under tak då de slipper stå öppet om det regnar, de tål ju inte det lika bra. Soffan passar perfekt på framsidans altan och mjuk och go att sitta i. Vi åt grillade hamburgare där nu ikväll och sen la vi oss och vilade magarna efteråt, Max somnade som en stock :) Beställde även ett parasoll som tyvärr ej var med men hoppas att det kommer inom kort. 
Och för att slippa släpa in alla dynor så drog vi på pyjamasen över allt för att de inte ska bli blöta eller gula av allt pollen som flyger runt. Jätte smidigt!!
Så nu är det bara att titta förbi på en fika, grill eller barrunda i kvällssolen ;) hihi...

Ha de gott!
Kram

3 kommentarer:

  1. Jag tror minsann att jag får bjuda in oss själva dårå :) såklart vi ska ses någon dag. Vi kommer gärna upp till er om ni vill. Bara det är fint väder så kidsen kan springa av sig utomhus, det är nog bäst :) jag kan gärna provsitta den däringa soffan :) kramar Hanna

    SvaraRadera
  2. Ni är så välkomna! Jag har tänkt komma förbi och hälsa på lilla Becca flera gånger men dagarna bara försvinner och det har varit mycket kring mamma som måste fixas med semestrar osv.. Och nu är hon redan 2 månader jag skäms... Men vi får boka in en dag framöver vore trevligt :) Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för premiärgrillningen, vi satt skönt och det smakade gott. Kram

    SvaraRadera