måndag 27 maj 2013

Bröllop!

I Lördags var vi på vigsel mellan Mattias och Sandra i Torbjörntorps kyrka. Det var jättefint både, kyrka, brudparet, sången och vädret. STORT grattis till det vackra brudpart och lycka till i ert gemensamma liv!
Efter kyrkan svängde vi upp hos min mormor och morfar som fick fota oss lite inte varje dag vi är så finklädda :) Jag älskade min klänning så underbart skön och döljde mammahullet perfekt, haha :)
Sedan åkte vi vidare till Mössebergs Kurort för bröllops middag och fest. Det var jättegod mat och rolig fest med tal, musik och dans. Bandet som var på vårat bröllop spelade Linda & the gubbz, de kände igen oss. Mycket trevligt och bra band, det rekommenderar jag till bröllop eller fest. Fick användning av löshåret jag hade på mitt bröllop ;)
Jag var lite nervös då vi lämnat Max hemma. Morfar skulle vara barnvakt, inte för att han inte skulle klara av det för det vet jag att han gör. Men jag har inte varit ifrån han så länge. Vi var ju på Tomas Ledin och borta i 5 timmar men i lördags var vi borta i 12 timmar :) Men det gick jättebra!! Fick sms med jämna mellanrum att han ätit, sovit, myst och busat :) Så då kunde jag slappna av och ha roligt, skönt med lite egentid. Det enda problemet var mina bröst som höll på att sprängas, glömde bröstpumpen hemma som jag tänkt ta med. Var nere på toa 2-3 gånger och handmjölkade men det är inte lika effektivt. Ja det såg ut som jag hade silikonbröst i och för sig lite positivt, haha ;) men annars ömmade dom och var som 2 stora stenhårda bollar!! Längtade ihjäl mig efter min lilla prins :) Ett av mms:en jag fick :)
Igår blev jag firad av min lilla älskling på min första morsdag! Jag fick en fin sommarklänning som passade perfekt, han är inte dålig han min pojk :) Tack så mycket älskar dig min lilla snuffe!
Vi var även bjudna på ett bröllop till i lördags så även ett STORT grattis till Martin och Marie!!

Nu till helgen är det min kusin Karls student att se fram emot, jag ska fixa 2 tårtor ska bli kul. Håller tummarna för bra väder!!

Ha en bra dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar