söndag 22 januari 2012

Vinterbröllop!!!

Igår hade vi vårat efterlängtade bröllop, den blev en dag att minnas med mycket skratt, tårfyllda ögon och av lycka. Herregud vad nervös jag har varit, man vill att allt ska bli perfekt, mycket att tänka på och mycket som måste fixas. Många har lagt ner mycket jobb för våran skull för att förgylla våran dag tack så mycket det var kanon. Jag och Crima var inte med och dukade och gjorde i ordning festlokalen så det blev verkligen en överraskning. Det var mer än jag hoppats på, det var perfekt över allt, min kusin hade tryckt upp ett jätte stort kort på oss som hängde bakom oss på scenen, kanonfint tusen tack!!

När vi klev in i kyrkan som nästan var fullsatt fick jag gåshud och ett lyckorus spred sig genom kroppen. När jag kollade i Christoffers ögon ville jag bara kasta mina armar runt han och aldrig släppa taget, han var så fin!! Medans vi var i kyrkan kom äntligen snön och vi fick vårat vinterbröllop!! Middagen var så bra med roliga och känsloladdade tal, filmer, lekar, postogram och sånger. Där efter blev det röj till Linda & the Gubbs mycket bra band och jäklar vad vi dansade. Snacka om att fötterna pulserade, men en sådan dag var det verkligen värt det. Jag och Crima lämnade festen ca.03.40 och tillbringade bröllopsnatten på Bogesund hotell i Ulricehamn, den natten var fantastisk =) Man kände sig nykär!!TACK alla underbara människor som varit delaktiga i vårat bröllop och gjorde våran dag så fantastiskt, jag och Christoffer är så nöjda med allt och är super lyckliga!!

Tusen tack!!

Ni som tog lite bilder får gärna mejla över dom till mig (linda_silvander@hotmail.com) eller lämna på usb. Det är så kul att ha kort från olika synvinklar =)
Kommer lägga upp mer kort senare när jag fått dom från fotografen!

Många kramar från Fru Silvander Ek

2 kommentarer:

  1. Stort grattis till det vackra brudparet!

    SvaraRadera
  2. åhh va mysig och va kul, va fint! Grattis till er =)

    SvaraRadera