tisdag 17 januari 2012

Toastmadam till bröllopet är sjuk!!!!

Så typiskt 4 dagar innan bröllopet, hoppas bara det går över tills i övermorgon. Håller alla tummarna jag har för det. Och att alla andra får vara friska också.Idag har fotografen varit ute och pratat lite och vi har gått igenom vart och när korten ska tas. I morgon är lugnet före stormen kan man säga, torsdag och fredag är full späckade och på lördag är det dags. Snälla låt vädret vara med oss!!! Fast jag är lika lycklig ändå ;) Jag får ju min Christoffer!!

Det ska bli så jäkla roligt å vad jag längtar!!!!!!!

Ha de gott!
Kram

3 kommentarer:

  1. Det var väl tur att det blev nu och inte typ på fredag! Och håll dig undan nu så ni inte blir sjuka också! Kraaam

    SvaraRadera
  2. Vi håller oss på avstånd, ja nu hinner hon nog bli frisk det är ju trots allt 3-4 dagar kvar ;)

    SvaraRadera
  3. 2 dagar kvar, galet nära nu Linda! :) See you saturday!

    SvaraRadera