torsdag 19 januari 2012

Pirrigt värre =)

Idag har det varit fullt upp hela dagen kan man säga. Övade i kyrkan vid 10.00 sen åkte vi till Borås för att fixa mina naglar, såhär blev dom =) Shit vad ovant det är särskilt för mig som är en nagelbitare men jag vänjer mig väl. Det är ju roligt att vara fin till bröllopet. Tack svärmor som bjöd mig på detta!Sen handlade vi all mat till förrätten, desserten och försnacks med mera. Vidare för att hämta fordonet som ska transportera oss mellan kyrka och festlokal. Stannade i bygdegården på hemvägen för att hämta nyckeln. Hem för att packa in allt och för att sedan lasta ut allt i våra föräldrars bilar som ska ta med allt till dukningen imorgon. Iväg till världparet med diverse saker och sedan hem till Malin och Henke för att prova kläder som de hämtat i Skövde idag. Phuuuuuu stress blandat med lyckorus!!! Vaknade dessutom kl 05.15 i morses och kunde inte sova även fast jag hade sovmorgon..

Imorgon kommer Julia och ska hjälpa mig med lite av varje, ska bli roligt!!

Natti Natti 2 dagar kvar!!!
Kram

1 kommentar: