lördag 14 januari 2012

1 vecka kvar!!

Det närmar sig med stormsteg... Idag har vi varit i Göteborg och hämtat stolsöverdrag, dukar och kandelabrar. Har även fikat hos Crimas mormor, var både gott och mysigt.

Ikväll vill Crima fira sista helgen som ungkarl säger han så det gör vi på Gondolino om en stund =) Blir säkert en planka för min del, fick presentkort i julklapp så det blir smaskens!!Såhär dax om en vecka sitter vi vid en annan middag, spänd och nervös för vad som komma skall =) hihi... Usch jag bävar för om det visas film eller kort från möhippan, vilket det antagligen kommer göras.. På möhippan tänkte jag att jag måste bjuda lite på mig själv men såhär i efterhand skulle jag nog sparat lite på det ;) hahahaha.. Ja ja det är tur Crima tycker om mig för den jag är!

Ha en trevlig helg!
Kram

1 kommentar:

  1. Det får man bjuda på Linda :) ååh jag längtar också, det ska bli så kul. Vi är så glada för er skull! Kramar

    SvaraRadera