måndag 30 januari 2012

Mer bilder...

...från festen kommer här!!En lek var att Crima skulle pussa på mig och 2 tjejer till och gissa vilken som var jag, men det blev en liten överraskning..För det var 3 killar han pussade istället =) Hahaha vad kul det var att se Crimas min när de tog bort skynket.Anders sjöng en sång som alla älskade så han fick köra den en gång till.Toastmaster och Toastmadame skötte sitt uppdrag galant!Alla ställde sig upp sjöng, viftade med flaggor, blåste i pipor och smällde ballonger. Kändes som vi var kungligheter!! Det var väldigt pampigt och roligt!!När jag var på toa så passade de på minsann ;)Men det gjorde även killarna.Bröllopsvals! Som vi har tränat...Bröllopstårtan från Ulricehamn, med vaniljkräm, svartavinbärsmousse och lite körsbärs likör i. Mycket god och fin blev den!!En dans men min underbart roliga kusin Nils =)Det var bra röj på dansgolvet till Linda & the Gubbz!Mys på dansgolvet med Crima och min kusin Gustav =)Sen var det dans natten lång..
Det är minnen för livet!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar